هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش تور کیش هتل شایگان نوروز 97است که در بلوار مرجان جزیره کیش و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل از سال 1390 در زمینی به مساحت بیش از 100000 متر مربع و با ساختمانی بسیار زیبا افتتاح شد. هتل مارینا دارای 190 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها دارای ویوی رو به دریا و برخی دیگر دارای ویوی رو به پارک هستند. در این واحدهای اقامتی امکانات مینیتور کیش هتل شایگان اسفند 96 بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، میزکار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند. این هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها در داخل ساختمان هتل و دیگریتور کیش هتل شایگان دی 96 در محوطه پارک قرار گرفته است و شما مسافران تور کیش می توانید برای صرف غذا به دلخواه خود یکی را انتخاب نمایید. سالن اسپا و ماساژتور کیش هتل شایگان بهمن 96 هتل مارینا پارک مناسب ترین مکان برای رفع خستگی و ریلکس کردن است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سالن همایش و کنفرانس، پارک آبی بادی، کافی شاپ، آرایشگاه،تور کیش هتل شایگان زمستان 96 استخر، سونا، جکوزی، پارک بازی کودکان، اجاره ماشین و ... اشارهتور کیش هتل شایگان بهار 97 کرد.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش 

هتل مارینا کیش

 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97جزیره کیش است که در ابتدای بلوار رودکی قرار دارد. این هتل در سال 1381 افتتاح شده و برای مسافران تور کیش نامی آشنا محسوب تور کیش هتل شایگان بهمن 96مس شود. ساختمان هتل 5 طبقه است و دارای 136 واحد اقامتی است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن و صندوق امانات می باشد. رستوران هتل در طبقهتور کیش هتل شایگان فروردین 97 همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما عزیزان سرو می کند. کافی شاپ هتل مخصوص تور کیش هتل شایگان نوروز 97سرو نوشیدنی و دسر است وتور کیش هتل شایگان بهار 97 چایخانه سنتی هتل مکان مناسبی برای صرف عصرانه است. از دیگر امکانات هتل شایگان می توان به تاکسی سرویس، فروشگاه، آتلیه، صندوق اماناتتور کیش هتل شایگان اسفند 96 و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش

بی شک یکی از بهترین رستوران های جزیرهتور کیش هتل شایگان نوروز 97 کیش توتی فروتی است. این رستوران با موقعیت مکانی منحصر به فرد خود تنها رستورانی است که در کنار اسکله تفریحی قرار گرفته است. توتی فروتی در سال 1384 و تور کیش هتل شایگان بهمن 96در زمینی به مساحت 1400 متر مربع کار خود را آغاز نمود. توتی فروتی برای نشستن و صرف غذا قسمت های متنوعی را به شما ارائهتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 می دهد. می توانید یکی از سه قسمت محوطهتور کیش هتل شایگان اسفند 96 روباز، قسمت سرپوشیده و یا بام را برای نشستن انتخاب کند. منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می شود. هم چنین کافی شاپ تور کیش هتل شایگان فروردین 97و اسنک بار از قسمت های دیگر رستوران توتی فروتی است که برای صرف نوشیدنی و میان وعده می توانید از آن استفاده کنید. رستوران دارای ظرفیت 500 نفرتور کیش هتل شایگان بهار 97 بوده و هر ظهر و شب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش

 

پارک ساحلی مرجان کیش


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان تور کیش هتل شایگان بهمن 96یکی از زیباترین پارک هایتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 جزیره است که در کنار آب ها نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این پارک زبا مکان تفریح بسیاری از مسافران تور کیش است. جاده جهان که پیست دوچرخه سواری جزیره محسوب می شود از این تور کیش هتل شایگان فروردین 97پارک عبور می کند. بازار مرجان نیز در کنار این پارک قرار دارد. هم چنین رستوران های زیادی تور کیش هتل شایگان نوروز 97در کنار این پارک قرار دارند که می توانید از آن هاتور کیش هتل شایگان بهار 97 استفاده کنید. پوشش گیاهی پارک شامل درختچه های کوتاه، انواع گل ها و درختان است. در پارک مرجان تعداد زیادیتور کیش هتل شایگان اسفند 96 آلاچیق نیز وجود دارد.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 

هتل کاوان گوانجو چین


هتل کاوان گوانجو چین

هتل 5 ستاره کاوان گوانجو چینتور چین اسفند 96 از بهترین هتل های گوانجو میباشد.این هتل در تور چین فروردین 97موقعیت عالی قرار دارد به مراکز خرید و رستوران های شهر نزدیک است.اتاق های هتل کاروان بزرگ و دکوراسیونی زیبا دارند.امکانات رفاهی هتل بسیار زیاد است تا مسافران تور چین بتوانند درتور چین نوروز 97 این هتل اقامت رویایی را داشته باشند.کارکنان خدمت کار هتل نیز 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافرانتور چین هستند.در رستوران هتل نیز غذا های دریایی،عربیتور چین زمستان 96 میل کنند و لذت ببرند.امکانات هتل کاروان شامل:رستوران،کافی شاپ،استخر،اینترنت،سوناتور چین بهار 97،لوازم بهداشتی،سیستم تهویه هوا،خدمات ترجمه،رستوران تور چین بهمن 96چینی،باشگاه بدنسازی،اسپا میباشد.مسافران تور چین با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانند تجربه سفری خوب را داشتهتور چین دی 96 باشند.

هتل کاوان گوانجو چین

هتل کاوان گوانجو چین

هتل کاوان گوانجو چین

هتل کاوان گوانجو چین