هتل پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش در میدان پردیس جزیره واقع شده است. این هتل مجموعا 168 اتاق دارد. این هتل برای مسافران تور کیش مناسب بوده و دارای سالن همایش می باشد این هتل از ظرفیت 200 نفر برخوردار  است. این هتل در سال 1385 تاسیس شده است. میهمانان هتل پارمیش کیش می توانند از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

 

امکانات هتل شامل:

از جمله امکانات هتل پارمیس کیش رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی ویژه میهمانان تور کیش ،صندوق امانات، آرایشگاه مخصوص مسافران تور کیش، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش این جزیره واقع شده است. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است. هتل داریوش کیش امکانات بسیار خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم آورده است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لاندرى، مینى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سیاحتى جزیره، گشت بازارها، کافی نت مخصوص میهمانان تور کیش ،سالن بدنسازی، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد، کافى شاپ لابى، روم سرویس 24 ساعته و... از جمله امکانات مناسب برای مسافران تور کیش می باشد.

 

 

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر رستوران هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر لابی هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر لابی هتل داریوش کیش 

هتل لوشاتو پرستیژ


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا

 

هتل 5 ستاره لوشاتو پرستیژ ( Le Chateau de Prestige Hotel ) آنتالیا واقع در منطقه کمر و در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا میباشد هتلی مجلل برای مسافران مشکل پسند تور آنتالیا .هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا با بیش از 400 اتاق و سوییت دارای خدمات Ultra Inclusive میباشد و سفری رویایی و خاطره انگیز را برای میهمانان تور آنتالیا خود رقم میزند.هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا دقیقا روبروی هتل کوئین الیزابت واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی و چشم انداز بسیار زیبایی از کوههای منطقه کمر برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا در سال 2006 افتتاح گردیده و دارای سرگرمیهای فوق العاده و مهیج میباشد. از جمله امکانات هتل لوشاتو پرستیژ برای مسافران تور آنتالیا 8 رستوران متعدد با غذاهای ترکیه ای و بین المللی، اینترنت، استخر سرپوشیده، چند استخر روباز با سرسره و سرگرمی های آبی میباشد.

همچنین مسافران تور آنتالیا میتوانند از حمام ترکی، سونا، ماساژ، جکوزی، اسپا، باشگاه، والیبال، تنیس، بسکتبال، جت اسکی و اسکی روی آب، دارت، سینما و سرگرمیهای متنوع دیگر در مدت اقامت خود لذت ببرند.

هتل کریستال نیروانا آنتالیا


 تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد که در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه و کوه های توروس ساخته شده است و در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد. . این هتل 5 ستاره دارای طبیعت بکر و بی نظیری است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

در واقع این هتل در 16 کیلومتری کمر و 26 کیلومتری آنتالیا  و از دیگر ویژگی های این هتل نزدیک بودن آن به یک اسکله وی آی پی (vip) می باشد که تنها 900 متر با آن فاصله دارد و در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.. هتل کریستال نیروانا متشکل از اتاق های بسیار زیبا و لوکس می باشد که برای دکوراسیون داخلی آن از رنگ های شاد و دلنشینی استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی روبه دریا و کوه های توروس می باشد تا مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل بتوانند در کمال آرامش در اتاق خود استراحت کنند و از دیدن مناظر زیبایی که مقابل چشمان است نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلفن مستقیم , رم سرویس , سیستم حرارتی و برودتی , حمام و وان , سشوار , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی و... نیز می باشددر انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساحل اختصاصی , چندین استخر بزرگ سر پوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , سرسره های آبی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , زمین تنیس , میز بیلیارد , کافی شاپ , سینما , اتاق بازی , حمام ترکی , سونا و جکوزی , اینترنت پر سرعت در تمام جاهای هتل و... . گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند برای تعطیلات خود این هتل را انتخاب کنند تا اوقات فراغتی رویایی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

 

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل دلفین امپریال آنتالیا

 

معرفی هتل  دلفین امپریال مجلل وسلطنتی اخرین شاهکارمجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصربه فرد رستوران های بین المللی زیبا استخرهای با شکوه اب گرم همگی در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.

دلفین امپریال هتلی پنج ستاره در منطقه لارا شهر انتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلو متر وازنظر زمانی 15 دقیقه می باشد.هتل دلفین امپریال در سال 2012 ودر12 طبقه ساخته شده که مساحت هتل  در54000 هزار متر مربع است.این هتل هشتمین هتل برترآنتالیا ( در محدود هتل های ساحل لارا ) می شود ودر سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به مسافران تور آنتالیا ارائه میدهد و در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.

این هتل یکی از تاپ ترین هتل های انتالیا می باشد که دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود ودر مجموع هتل دلفین امپر یال دارای 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس میباشد در این هتل به کودکان بهای بیشتری داده می شود انواع و اقسام بازی ها و سر گرمی ها تدارک داده می شود و از عضو گروه هتل های  زنجیرهای delpin دلفین بوده و در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.

امکانات هتل: گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی امکانات تفریحی و سرگرمی: استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ

خدمات و سرویس هتل: خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور